2020. május 9., szombat

Hihetetlen, hogy mi mindent lehet tanulni egy ekkora pulcsi kötése közben!

Hihetetlen, hogy mi mindent lehet


tanulni egy ekkora pulcsi kötése közben!

Ezt nem én kötöttem! Hanem böngészés közben találtam rá.
Hogy hol a cikk alján megtaláható,forrás címen.


1. Pont erre a gomboláspántra lett volna szükségem a Stripes to keep me warmkötésekor, de magamtól nem mertem belevágni. Itt a megoldás és pofonegyszerű, a három tűs leláncolással pedig mostantól haverok vagyunk.

2. Nagyon egyszerű a szemfelszedés is, amit az összekapcsolásnál alkalmaz (pl. a projekttáskám fülénél nagyon megszenvedtem a hagyományos módszerrel).

3. Az Odette karkivágását már leválaszthatnám, de megtorpantam. Kipróbáltam hát ezen, úgyhogy most már a saját pulcsimnak is neki merek állni.

4. Tesztelem a Takarót mint pulóvert, mert terveim vannak vele. 

Nekem fura, hogy a pulóver nyaka lusta, az alja pedig passzé, úgyhogy én is inkább aarkus megoldását választom, ráadásul a kissé nyitott végződés szerintem nemcsak szép, hanem nagyon praktikus is.
Abban pedig, hogy Micinek tetszik-e, nem vagyok biztos.



Forrás: http://szinreszin.blogspot.com/2013/06/hihetetlen-hogy-mi-mindent-lehet.html


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése